Friday, December 31, 2010

Anggun & Berseri b'sama Ainna's Scarves (Part 4)

Syukur Alhamdulillah...

Akhirnya aku terpilih sebagai pemenang bagi Pencarian Gadis Anggun & Berseri Bersama Ainna's Scarves. Tima kasih sangat2 wat Team Butik MaMa dan Puan Ainna kerana memberikan peluang ni tuk dya.. Dan dya akan melalui satu photoshoot untuk Majalah Mingguan Wanita bersama2 dengan seorang lagi pemenang iaitu Siti Aisah binti Hanafi pada 3hb Jan,2010... Tahniah jugak untuk awak..Eca!!

Sangat seronok kan?? Sangatlah teruja kali ni... huhuh Mula2 dimaklumkan dalam inbox oleh Puan Ainna yg dya merupakan salah seorang pemenang..memanglah sangat tak percaya!! Yelah,sebab percubaan ini adalah sekadar suke2 je pada mulanya kerana dicalonkan oleh seseorang.. tp,akhirnya terpilih ke peringkat seterusnya n berjaya menambat hati Team MaMa plaks...! arghhh.. sungguh xsangka.. mungkin inilah yang dikatakan rezeki.. kan??? Syukur n tima kasih sekali lagi wat Team MaMa dan Puan Ainna sendiri...

Hati berbunga2 (ceeewahhh!!) rupenyer tak berakhir disini sahaja... bila ditawarkan pula untuk photoshoot ke dua untuk Utusan.. Tima kasih sekali lagi wat semua yang terlibat... kepada yang mencalonkan Dya senyap2... kepada photographer berkaliber yang sudi mensemakkan camera beliyaw dengan muka2 Dya... kepada teman2 n sahabat fesbuk yang sudi mem'vote' tuk Dya samada secara ikhlas,rela ataw secara paksa rela... ahaks~!! Tima kasih banyak2!! (wahhh... da mcm ucapan dlm Grammy Award plaks...huhuhu~)

look deep into my eyes.... ~ huhuhu

Moga semua ini langkah permulaan yang baik tuk Dya dan seterusnya.......

2 comments:

kodokngorok said...

insya allah.. langkah kanan di tahun 2011

mrpeneutralisasipilu said...

take care =))