Sunday, March 27, 2011

Otak Sebu

Salam...
Wah... hampir sebulan sudah tiada mengupdate blog.. kan?? Harus da berkusam nampaknyer.. But masih ade jugak yg sudi singgah n tinggalkan komen kat Chat Box.. tenkiu sgt2~!

Agak kesibukan akhir-akhir ni dengan pelbagai aktiviti.. sehinggakan otak menjadi sebu,beku err..dan sewaktu dengannya bila tiba masa nak mengupdate blog ni ha... tah ler kenapa.. hohohoh~!

Harap masih ade yang setia menunggu keupdatepan (apanyer bahasa lah!) blog ni yer...~ Biasalah.. kekadang tu kemalasan terlampau sukar pulak nak di kikis, ditambah pulak dengan kesibukan, x cukup dengan itu disulami pelbagai permasaalahan (hancuss bahasa dak neyh~) camne nak buat kan?? So, terpinggir la sekejap blog kecintaan aku neyh...~ huhu (tapi x bermakna d lupakan terus....)

OK ok! Apa pun,kepada yang setia tu.. maaf di pohon (blom raya pon boleh gak kan minta maaf..). InsyaAllah selepas ini blog ini akan terus di update dari masa ke semasa..

Oh ye, skunk da pom mengantok bagaikan di gam-gam kelopak mata ni ha... bantal empok, teddy n spambob da memanggil-manggil da tuuuurrr....so, kita sambung esok lah yer...

Tidor bebaik taw..! Anggap je apa yang berlaku hari ini berakhir hari ini dan esok adalah hari yang laen n laen pula cabarannya... Haruslah sentiasa bersedia.. yer cayang...~!! Jangan lupe baca doa,basuh kaki..n maafkan sume orang.. aminnn~!

Pose guna blackberry je nihh.. huhuh~
DyaZara : penah tetido kat tangga kayu je..sesedar da subuh.. sob sob~!

3 comments:

volkswagen said...

cayang? Dya sudah dimiliki ke?

DyaZara said...

yeerrr.. dya milik Tuhan... ~ ;)

mrpeneutralisasipilu said...

biler nak tido kat tangga kayu ag?