Wednesday, April 13, 2011

Kisah Dongeng

Hye.. hye reader(s)..!! Mula-mula skali nak say tengs to all yang still sudi baca blog dya yang da lama x berupate ni. Bukan sengaja tak mo update, tapi kadang2 tu kesibukan dan u olls taw la kan..kalo nak update blog haruslah bukan dengan beremosi.. tul tak?? Banyak mende harus di jaga dan ditapis sebelum nak post kan..?? aihh,tapi kadang2 tu dya dalam emosi baru datang mood update.. ahh,camne plak tuh?? hahahahha... abaikan~

Apa yang dya nak share dengan reader(s) kat sini adalah sedikit pengalaman dya. Yer, yang mana mengenali dya da lama mungkin tau segala sejarah dan kisah perjalanan hidup dya, kawan2 yang setia dari dulu sehingga hari ini dan selamanya, yang x pernah putus bagi support dan semangat kat dya setiap kali dya jatuh.. Allah sahaja yang mampu membalas jasa mereka.  Kepada kawan2 yang baru, terima kasih jugak kerana sudi menerima dya sebagai kawan... =)

Alhamdulillah, suku tahun 2011 telah pun berlalu, dan telah mencipta banyak kenangan manis dalam hidup dya, jika di bandingkan tahun2 sebelumnya. Benarlah janji Allah... yakinlah, setiap derita itu pasti ada kebahagiaan. Dan jika ingin melihat pelangi haruslah menempuhi hujan. Maka, bertabahlah yer~!! =)

Senang cakap tiada apa pun yang percuma kan?? Jika inginkan kebahagiaan pun haruslah di bayar.. an an an?? yer, kesusahan, kepayahan, derita, itu sume adalah tinggi nilai harganya... caya tak?? Bukan semua orang akan laluinyer. Maka, bersyukurlah bila di uji. Yang penting hati mesti maw kuat dan cekal.. jangan mudah berputus asa dan amik jalan ringkas.. kurang bijak namanyer.. ~

Apapun, kisah hidup kita masing-masing bukanlah kisah dongeng kan?? Ia realiti dan yang perlu kita hadapi. Kepada reader(s) yang mengikuti perkembangan dya dari awal wujudnyer blog dya ni, terima kasih sekali lagi. Kepada kawan2, teman2 yang sentiasa di sisi.. dya x penah lupekan, maaf mungkin terkadang kesibukan membataskan dya utk menghubungi semua.. tapi dya x pernah lupe.. dan kepada yang baru mengenali dya, harap jangan lah judge dya terlalu awal yer..dya pun hanyalah insan yang tak sempurna, terlalu banyak kekurangan dya yang terlihat, jadi maafkanlah yer..  =)

* reader(s), jangan berhenti baca blog dya yer, & layan la lagu ni tuk uolls... dari hati dya.. muaaahh~!!



DyaZara : mencintai aku dengan seadanya, mencintai aku bukan kerna rupa, sanggup menerima insan x sempurna dalam waktu sedu, dalam waktu hiba.. ku harapkan dia rela... ~ =)

3 comments:

jimmy hazimin hashim said...

Salam Dya....

Just wanna say hai.

Nk tanya ni...kalau saya nak ajak Dya shooting macam ari tu kat Taman Botanai bolah tak?

Bila u free?

Dya boleh reply kat email saya: nikhazimin@gmail.com

DyaZara said...

ok cikgu..

t dya reply kat emel yer..
tenkiu~

mrpeneutralisasipilu said...

terlalu banyak kena kopi aku menyanyi..
ditemani teko berasap dan bau wangi..