Wednesday, December 15, 2010

Anggun & Berseri b'sama Ainna's Scarves (Part 1)

Senyummmmmm.... ;)

Boleh dikatakan hari yang agak kurang baik bg aku adalah hari Rabu.. haishh... tiap2 minggu aku mesti berdebar nak menghadapi hari Rabu... Eh, tp bukan tu yg aku nak citer... Sudah lari topik ni.. ok!! berbalik pada tajuk diatas... lalalalala~

Minggu lepas aku diberitahu oleh seorang teman yang aku telah dicalonkan tuk masuk ke Pencarian Gadis Anggun & Berseri Bersama Ainna's Scarves Pusingan Ke-2... menda2 camni amatlah popular dalam Fesbuk. Kadang kala teringin gak nak masuk.. tp rasa mcm xlayak jer... huhu,tp xsangka plak ade yang telah mencalonkan aku dalam diam... tima kasih beliyau... huhuuh~

2 hari selepas tu aku dapat taw telah terpilih sebagai salah seorang competitor dalam tu.. Ha?? Seyes ker?? Sumpah aku terkejut....huhuhu.. (masih terpikir..layak ke aku nihhh...~) Bila tgk balik..haah ye lah... mmg ade pun aku adalah calon ke 25..

Maka bermula dr hari itu (Sabtu 11hb Dec,2010)aku telah menghuru harakan kat wall sendiri demi meraih undi... ahaks~ begitu gak dengan bantuan kengkawan tersayang yg telah membantu aku meraih undi dr mereka yang melayari pesbuk stiap hari.... huhuhu...

errr... nmpak x dya kat ne...??? huhuhu

Buat Yang Terlibat Dalam Membantu Dya... Tima Kasih Tak Terhingga Ikhlas Dari Hati Dya.... Dya Cayang Kamooo00oo....~